monolog 6/12

12 06 2008

Tinggalkan kereta anda yg kehausan tidak makan minyak di bawah pokok. Jalan kaki jela. Macam mana nak jalan kaki tengah2 panas? Hmm.. kalau tak nak jalan kaki, naik unta jela.

Pemimpin Islam? Jadi pemimpin kaum (kabilah) Badwi jela.. Dekat bandar tu semuanya naik. Mana boleh nak hidup ramai2 kat sana tu. Pindah randah weh!! Buaya2 peliharaan ketua kabilah Badwi semua tengah kelaparan!! Harimau, singa, ular sawa semua pun dah mula kelaparan nak makan kita. Lariii.. larii… run for your life!!!! Tapi nak lari ke mana?

Eh, kenapa kita pulak yg kena pindah randah ni? Mereka dan keluarga mereka Laah yg kena berpindah!!! Ke x reti lagi? Nak kami halau ke? Kau bukan Pemimpin negara Islam, kau pemimpin kabilah Badwi je. We all lost all our respects and hopes to you Laah.


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: