Minnasan, gokurousamadesu

31 07 2008

Lama tak updet blog. Berhenti menulis di blog seketika untuk memberi laluan pada Cuti-cuti Jepun dan final exam aku yg berakhir hari ini.

Banyak cerita ingin dikongsi. Tapi di penghujung hari ini aku keletihan. Exam di sebelah pagi dan malamnya pula keluar meraikan tamatnya dunia mengaji aku di Kobe University.

Terima kasih kepada semua nasihat, dorongan dan doa yg mengiringi perjuangan aku di sini. I did my best. Selebihnya tawakkal sahaja kepada Allah s.w.t.

Gembira sedih bercampur baur di akhir dunia ini dan gelojak hati ingin melangkah masuk ke dunia baru yg sedang menanti di Malaysia. Doakan kejayaan aku di dunia sana..


Actions

Information

Leave a Reply

