Selamat Hari Raya

7 10 2008

Kepada semua rakyat Malaysia, aku nak mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin, khususnya kepada mereka yg beragama Islam.

Dah lebih sebulan aku kat Malaysia ni. Hidup dengan takde internet, dan sebahagian hidup ni dah mula dihabiskan depan tv. Nombor2 yg berada dlm ingatan aku skrg adalah nombor2 channel Astro. Kadang2 mula nak baca buku bila takde benda yg menarik kat tv. Aku tak tahu adakah ini budaya hidup yg sihat.

Kadang2 aku masih lg meneruskan rutin harian. Mencuci dan mengemas. Yang paling bestnya dapat buang sampah hari2. Yang tak bestnya sbb xde option lain selain bakar je sampah2 tu.

15hb ni aku mula bekerja. Harap2nya ianya x sepenat kerja cleaner dulu. Bos pesan, anggap kerja ni sebagai suatu ibadah. Itu yg sering aku sematkan dalam hati.


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: